Mensen bij following volg jij. Dus de tweets die zij plaatsen, komen bij jou in je timeline.

Mensen bij follower volgen jou. Dus de tweets die jij plaats, komen bij hen in de timeline.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan iemand followen dan zie je als zijn tweets (je volgt hem dan) en als je een account hebt en iemand wil je volgen is hij een follower
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter compensatie van de min +
Following: Het volgen van iemand op Twitter betekent dat je je inschrijft voor het ontvangen van hun tweets op de site.

Follower: Een volger is een andere Twittergebruiker die jou volgt.